Forgotten Buildings - Kenshi мод

Автор: Mechanica
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 2)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 3)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 4)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 5)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 6)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 7)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 8)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 9)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 10)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 11)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 12)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 13)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 14)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 15)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 16)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 17)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 18)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 19)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 20)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 21)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 22)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 23)
Forgotten Buildings - Kenshi мод (изображение 24)

При использовании этого мода «Forgotten Buildings» (Забытые Здания) вы получите самую большую коллекцию зданий и мебели из старых версий Кенши и неигровых городов. Более 320 новых зданий и предметов мебели для строительства, плюс еще 200 копий зданий, стен и мебели с использованием альтернативных текстур.

Мод включает в себя

  • Стены 5 уровня, бетонные стены и другие стены старого мира.
  • Moor здания.
  • Болотные здания, площадки и заборы.
  • Хижины улья, лачуги каннибалов и металлические здания.
  • Аванпосты s-I, s-II и s-V.
  • Старые дома штормов и разбитые сторожевые башни.
  • Здания и платформы лагуны.
  • Древние лаборатории, цитадели, фабрики и купола.
  • Старые штаб-квартиры и бункеры.
  • Пять типов мостов.
  • Все знаки и баннеры.
  • Буровые вышки для добычи нефти, силосы и нефтеперерабатывающие заводы.
  • Водонапорные башни, резервуары для воды и ветряные мельницы.
  • Альтернативные фермы, шахты, зернохранилища и ветрогенераторы.
  • Авто-турели и многоствольные турели со встроенным светом.
  • Большое количество источников света и палаток.
  • Торговые палатки и карьерное оборудование.
  • Тарсанд (Tarsand) трубы и другие сооружения.
  • Разрушенные версии многих зданий и стен.
  • Любая другая мебель, которая в ванильной версии игры изначально отсутствует в исследованиях.
  • Многие предметы требуют чертежей, которые можно купить или получить в луте в местах, где находятся здания. Если вам действительно не нравится эта идея, используйте вместо этого исследовательский стенд: Forgotten Buildings — No Blueprints Required.
  • Самые большие здания будет сложно построить, для их создания требуются чертежи из опасных мест и сотни материалов.

Полный список новых зданий можно найти по ссылке.

Аналогичные элементы сгруппированы в меню строительства, используйте кнопки со стрелками для переключения между ними.

Другие особенности

  • Схожее с Slopeless расположение зданий.
  • «Защитная стена 5» (Defensive Wall V) теперь использует ее первоначальный внешний облик.
  • Moor здания доступны во всех четырех оригинальных текстурах.
  • Добавлены лестницы к Double House, Moor C, Moor Tower, Saloon и Tallhouse.
  • Доступна крыша для Raised House.
  • Башенные и/или световые узлы были добавлены ко многим зданиям, стенам и воротам.
  • Мебель теперь может быть построена на болотных платформах и смотровых вышках.
  • Башни с подъемными защитными стенами.
  • Новые точки крепления рампы.
  • Складываемые бочки и ящики.
  • Свет, встроенный в некоторые модели Защитных стен/Башен/Ворот, теперь может быть включен.
  • Большинство вывесок теперь привязываются к световым узлам (для более удобного их размещения).
  • Ко многих вещам, которые ранее были только декоративными (например, удочки и нефтяные дрели), были добавлены различные функции.
  • Самые большие здания будет сложно построить, для их создания требуются чертежи из опасных мест и сотни материалов.
  • Сделано множество улучшений в моделях, текстурах и коллизиях.
  • Ранее недоделанные здания, найденные в файлах игры, были доделаны.

Многие предметы требуют чертежей, которые можно купить или получить в луте в местах, где находятся здания. Если вам действительно не нравится эта идея, используйте вместо этого исследовательский стенд: Forgotten Buildings — No Blueprints Required. Также этот мод может быть полезен, если вы уже посетили то место, где должен был располагаться чертеж.

Если у вас возникли проблемы с поиском чертежей, этот список должен помочь.

Совместимость

  • Slopeless должен быть размещен выше Forgotten Buildings или вовсе отключен, чтобы многие здания могли быть размещены правильно.
  • Forgotten Buildings теперь содержат все, что включено в мод Interior (and Exterior) Design, хотя любой, кто его уже использует, может продолжать это делать. Forgotten Buildings будет работать лучше всего, если он будет находится под модом Interior Design.
  • Хотя есть много совпадений с модом more building, эти два мода остаются совместимыми. Чтобы избежать дублирования элементов в меню строительства, вы можете попробовать использовать данную версию more building (natural trees only) или more building (Interior and Exterior only) вместо использования полной версии мода. Forgotten Buildings должен быть размещен выше more building в списке модов.
  • Если вы используете мод Work Bench Variations, то для совместимости между этим и упомянутым модом потребуется использовать данный патч: Forgotten Buildings + Work Bench Variations Compatibility.
  • Любые моды для замены текстур, такие как Compressed Textures Project, Detailed Textures Pack — Faithful и другие, должны быть размещены выше Forgotten Buildings в списке модов или many buildings не будут отображаться правильно. Для тех, кто использует Compressed Textures Project или Texture Options, можете использовать версию с уменьшенными текстурами этого мода: Forgotten Buildings — Reduced Texture Size.

Известные проблемы

  • Понижение зданий до руин приведет к вылету из игры из-за отсутствия дверей на разрушенных версиях.

Переводы

  • В настоящее время доступен только английский перевод.

Если вы хотите создать перевод данного мода мода, то используйте данный шаблон в качестве отправной точки: Forgotten Buildings — Translation Template.

Change Notes

30.12.2019:

  • Added usage nodes to the Wind Pump.
  • Changed the position of the Wind Pump sound emitter.
  • Replaced Wind Pump collision file.
  • Fixed UV mapping on a part of the Wind Pump.
  • Added more info to the build menu descriptions of Stationhouse (old) and its ruined version.
  • All versions of Outpost s-IV (Tiled) now use the old base, ramp and window parts.

20.12.2019:

  • Reverted change to the material used on the building parts moor01-girderspikes, moor03-spikes, moor05-spikes and moor06-porch.
  • Re-exported moorhouse06-porch.mesh.
  • Updated icons for Large House 2, Moor A 2, Moor B Porch and Moor Tower 2.
  • Re-added the floor 1 interior walls part to Outpost s-II/s-IV.
  • Added windows to the Outpost s-II/s-IV floor 1 interior walls.

15.12.2019:

  • Removed original Swamp House and Swamp Store from Rebel Building Shells blueprint and replaced them with duplicates.
  • The new interior triggers for Swamp House and Swamp Store added in the last update are now only used in player built versions of the buildings.
  • Fixed wall collision for Swamp Store.
  • Added new versions of «Outpost s-IV», «Outpost s-IV with Stairs» and «Outpost s-II (old)» with a tiled floor.

06.12.2019:

  • New buildings added: Tradehouse, L-House (old), Y-House (old), Bughouse (old), Stationhouse (old), Weathered Storm House, Large Metal Arch Bridge, Large Trestle Bridge, Bridgehead C, Vast Factory B, Bunker A, Bunker B, Bunker C, HQ 1, HQ 2, Outpost Citadel D, Outpost Citadel E, Swamp Store (old), Swamp House (old), Swamp Lookout Tower II, Large House 2, Raised House 2, Moor A 2, Moor Tower 2, Raised House Roof, Wind Generator (Four Blades), Wind Generator (Five Blades), Wind Generator (Ten Blades).
  • New furniture: Guild Board, Ceiling Fan (Copper), Low Table, Low Table (old), Barrel C, Old Stove 2, Awning (old), Gas Ceiling Lamp, Small Ceiling Lamp, Metal Table 2, Swivel Mounted Searchlight, Swivel Mounted Searchlight (old), General Storage Chest 2 (old), Storage: Hashish (old), Smashed Chest (old), Broken Basket (old), Broken Barrel (old), Broken Bench (old), Broken Storage Chest (old), Small Broken Barrel (old), Small Broken Crate (old), Harpoon Auto-Turret MkII [light], Double-Barrel Harpoon Auto-Turret [light], Multi-Barrel Harpoon Turret [light], Multi-Barrel Harpoon Auto-Turret [light], Barracks Door Fortification (old), Plastic Surgeon’s Platform: Interior, Plastic Surgeon’s Platform: Interior (old), Plastic Surgeon’s Platform: Exterior, Plastic Surgeon’s Platform: Exterior (old).
  • Added buildable ruined versions of all walls, outposts, storm buildings, and old small shacks.
  • Added new copies of all Moor buildings using the texture seen on the unmodded versions.
  • Added turret nodes to Ancient Lab, Ancient Citadel, Outpost Prison, Dome Ruin, Defensive Wall Towers and Double House.
  • Moved Ash Dome’s floor 1 & 2 turret nodes to the floor 1 and floor 2 building parts.
  • Moved turret nodes 15-28 on Outpost s-I/Outpost s-IV to only be visible on floor 1.
  • Added light nodes to Ancient Citadel, Outpost Prison, Ancient Factory, Vast Factory, Raised House, Moor A, Moor B, Moor Tower, Ash Dome, Ash Dome Ruin, Dome, Dome Ruin, Wall C.
  • Fixed light node orientation/position on: Saloon, Old Small Shack, Double House, Tallhouse, Old House and Moor C, Defensive Wall V and Defensive Gate V.
  • Changed vertical position tolerance, max slope and footprints for all Storm Buildings, Moor Buildings, Swamp buildings, Outpost Buildings, Outpost Citadels, Metal Wallhouse, Metal Warehouse, Cannibal Shack, Hive Huts, Domes, Ash Domes, Factories, Lagoon Platform, Wall C, Wind Pump, Quad Streetlamps, Blast Tube Streetlights, Quarry Crane, Quarry Scaffold, Old Farms, Split-Rail Fences, Basic Walls, Concrete Walls, Wall A, Wall B, Wall B Gate, Tarsand Capsule, Tarsand Distiller, Tarsand Pipes, Tarsand Towerframes, Tarsand Vents, Shield Bridge, Swamp High Walkways, Outhouse, Water Towers, Large Water Tank, Oil Silo and Oil Drills.
  • Increased the FCS building height of Moor A, Wall C, Trestle Bridge, Lagoon Platform, Shield Bridge.
  • Added stairs and extra floors to Moor Tower, Saloon, Double House and Tallhouse interiors.
  • Replaced the Large Concrete Gate with Wall B Defensive Gate.
  • Outpost Citadel ramps are now attached to the Gates rather than the main building. Names, descriptions and icons have been updated to reflect this change.
  • Added free to build Outpost Citadel ramps with no gate.
  • Added new Outpost Citadel Ramps with weaker gates and renamed the originals to Heavy Gates. Increased Heavy Gate build materials.
  • Changed the appearance of Moor C Stairs to match the flooring in the building. Now Free to build. Added a 2nd version that matches the Dotted interior.
  • The original, squared and dots versions of the Moor buildings now use the old texture for metal parts and windows.
  • Original and squared versions of the Moor buildings now use the stone slats floor texture.
  • Searchlight (old) now uses the original mesh.
  • Altered the angle of the Big Ramps. Each Big Ramp will now snap to every version of Wall B, and each ramp attaches to a different point along the wall. Ramps 1, 3 and 4 are temporarilly upgradeable to Wall B Ramp 2 (the original location for all the ramps).
  • Altered the shape of the bottom of Wall A Ramp to be walkable.
  • Added new ramps attaching at different points on Wall A, Wall C, Defensive Wall II, Defensive Wall III and Defensive Wall IV.
  • The original Defensive Wall III ramp now upgrades to the new Defensive Wall IV ramp that also attaches on the left side.
  • The original Moor B Porch now snaps to all versions of the building.The second version can now be placed searately and the third has been removed from research.
  • Improved rotation of Auto-Turrets.
  • Reduced the scale of the Canteen to 0.55.
  • Offset the old storage box mesh to be fully above ground.
  • To allow stacking, removed the usage nodes from all storage crates, barrels and boxes, and replaced some of their mesh and collision files.
  • Thrones can now be placed on top of Throne Platforms without using the editor.
  • The lights seen on Defensive Wall II, Defensive Wall V, Defensive Wall IV Tower and Defensive Gate IV can now be switched on.
  • Increased the brightness of Small Wall Lights.
  • Large Wall Lights will now illuminate the wall similar to Small Wall Lights.
  • Reduced power drain for the Fluorescent Light and increased the light falloff radius.
  • Fixed emissive glow on all lights using the «old_furniture_atlas_emissive» material.
  • Added the missing light bulb part to the Ceiling Fan Lamps and disabled rotation for this part.
  • The Ceiling Lamp now actually contains a lamp.
  • Reduced the length of the Ceiling Lamp cable so that it no longer goes above the ceiling.
  • Re-added light effect to Ceiling Fan. Added light function and changed rotation to output based.
  • Added emissive glow to the Research Bench computer monitor.
  • Broken furniture can now be repaired by upgrading.
  • Bridgehead A now snaps to both Bridge Sections.
  • Added ceilings to the Outpost Citadel interiors.
  • Offset the «Prisoner Cage (old)» model so that the floor of the cage is above ground.
  • Moved the metal part of Wall B Gate to floor 0.
  • Moved all black interior wall parts to floor 3.
  • Moved the Large House lower spikes part back to floor 1.
  • Removed the lower windows from the Outpost s-III black interior.
  • Increased build threshold of all Defensive Wall V parts, Basic Walls and Concrete Walls.
  • Added a short subsection to Wall C.
  • Wall A, Wall B, Wall C, Basic Wall, Concrete Wall and Defensive Wall V can now be destroyed.
  • Added new ruin meshes for Outpost s-III (old), Old Storm House, Old Small Shack and Lagoon buildings.
  • Added a missing window frame part to the ruined storm house.
  • Removed an incorrect part from the Snailhouse ruin.
  • The Swamp House doorframe is now visible when inside the building.
  • Separated Old Small Shack hatch from the roof and changed the texture.
  • Old House, Large House, Moor C and Old Small Shack hatches are now visible in the interiors.
  • Opened Double House roof hatch to allow access to floor 2.
  • Fixed the corner of the Moor B interior next to the door.
  • Improved Raised House interior mask.
  • Removed a window from the Raised House interior that does not exist on the exterior.
  • Changed outpost roof fix building parts for compatibility with the more building mod.
  • Removed a floating part from the buildable version of Dome Ruin.
  • Improved shading on all replacement citadel meshes added in version 4, Swamp House doors, Swamp Store door, Bridgeheads, Wall C, outpost interior ramps, Outpost s-II/s-IV exterior stairs, Old House roof spikes, Outpost III (old) base, Outpost s-V base, Canteen, Defensive Wall V and Defensive Wall V Tower, Bughouse interior, Wind Pump, Rain Collector and Dome.
  • Improved UV mapping on both citadel base meshes, Wall C, Old House interior walls, Outpost s-III interior walls, Wall B Gate, Throne, Bughouse interior, Snailhouse ruin, Ash Dome floor 2 and Moor B floor.
  • Removed the colour from the vertex at the top left corner of the door on the Bughouse interior.

Steam ID: 1679230269.

Скачать Kenshi мод "Forgotten Buildings"

По прямой ссылке вы скачаете последнюю версию Kenshi мода "Forgotten Buildings", который был загружен непосредственно из Steam. Последнее изменение мода было произведено разработчиком в мастерской Steam: 30.12.19. На сайте «ModsK» мод был опубликован/обновлен: 31.12.19 (в этот же день было произведено обновление Steam данных на этой странице).

Другие моды автора - Mechanica

Другие моды, похожие на "Forgotten Buildings"

При каждом нажатии на ниже представленную кнопку, будут выводиться похожие моды на "Forgotten Buildings". Также для удобства поиска используйте ссылки на теги, которые расположены выше (в конце описания мода).

Чтобы приступить к поиску, введите ваш запрос и нажмите клавишу «ENTER»